Контакт-центр: +38 (044) 393-00-00 +38 (0482) 307-500
Швидка допомога (Одеса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

«Ваш дзвінок дуже важливий для нас». 22 лютого відкрився централізований контакт-центр INTO-SANA

23 Лют 2013, 15:30

Медична компанія INTO-SANA постійно покращує якість обслуговування пацієнтів в рамках програми «Позитивні зміни». Відкриття єдиного контакт-центру, інтегрованого з медичною інформаційною системою компанії, стало лише першим кроком у цьому напрямку. Тепер ми маємо можливість записувати пацієнтів на прийом, діагностичні або лабораторні дослідження в реальному часі. Відтепер можливість випадкової помилки практично виключена.

У межах програми «Позитивні зміни» медична компанія INTO-SANA вжила заходів щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів. Першим етапом стало відкриття централізованого контакт-центру. Робота контакт-центру інтегрована з медичною інформаційною системою INTO-SANA, що дозволяє в режимі реального часу записувати клієнтів на прийом до лікарів, діагностичні та лабораторні дослідження, знижуючи до мінімуму можливість помилки.

На сьогодні, за допомогою контакт-центру можна записатися на консультацію в клініку (Варненська, 2) і багатопрофільну поліклініку INTO-SANA (Космонавтів, 23/4), а також в діагностичні центри на селищі Котовського та Слобідці.

У співробітників контакт-центру клієнти компанії можуть отримати актуальну інформацію про ціни, обсяг наданої медичної допомоги, можливість запису на зручний час, а також про спеціальні пропозиції.

Велика увага в роботі контакт-центру також приділяється отриманню зворотного зв'язку від клієнтів. У контакт-центр клієнти можуть звернутися зі скаргою на якість обслуговування. Така інформація передається фахівцям з якості для оперативної реакції та вирішення спірних ситуацій.

Головний лікар INTO-SANA Галина Усенко: «Відкриття централізованого контакт-центру - це реалізація принципу комплексної турботи про клієнтів, яка повинна починатися буквально з першого дзвінка в нашу компанію. Необхідність відкриття контакт-центру не викликає сумнівів. Уже в перший день своєї роботи наші оператори обробили понад 900 дзвінків. Наші клієнти отримують максимально повну інформацію про роботу всіх наших підрозділів, можуть записатися на прийом. Вже найближчим часом ми підключимо таку послугу, як смс-сповіщення про записи на консультацію - протягом півгодини після запису наш клієнт отримає повідомлення з зазначенням дати, часу, адреси клініки і прізвища лікаря. Це дозволить виключити помилку комунікації. Також ми нагадаємо про записи за добу до запланованої дати».

Графік роботи контакт-центру: пн.-пт.: з 8.00 до 20.00, суб.: з 9.00 до 18.00. Телефон контакт-центру: 307-500.