Програма лояльності

У медичних центрах Into-Sana стартувала програма лояльності «Сімейний бонусний рахунок».

Ця програма дозволяє вашій сім'ї спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах Into-Sana. Скористатися бонусами можна для оплати будь-яких послуг під час майбутніх візитів до Into-Sana.

Бонусний рахунок представлений у вигляді пластикових карток (великої та малої) зі штрих-кодом рахунку.

Відкрити бонусний рахунок можуть усі клієнти Into-Sana, звернувшись до сервіс-менеджерів на рецепції.

ПРАВИЛА програми лояльності Into-Sana «Сімейний бонусний рахунок»

Програма лояльності дозволяє вашій родині спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах Into-Sana. Накопичені бонуси ви зможете використовувати для оплати до 50% вартості медичних послуг Into-Sana.

Бонусний рахунок представлений у вигляді пластикових карток (великої та малої) на кожній з яких розміщений штрих-код рахунку.

Відкрити бонусний рахунок можуть усі клієнти Into-Sana, звернувшись до сервіс-менеджерів на рецепції.

Основні визначення

Клініка – всі медичні центри групи компаній Into-Sana.

Бонусний рахунок – це обліковий запис у системі, в якому фіксується рух бонусів, нарахованих Власнику рахунку відповідно до правил.

Носій – пластикові картки (велика та мала) зі штрих-кодом із номером бонусного рахунку.

Бонуси – накопичення Власника рахунку за здійснену оплату отриманих медичних послуг на будь-яку суму в будь-якому структурному підрозділі Клініки з метою подальшого використання.

Власник бонусного рахунку – особа, на яку первинно оформлений Бонусний рахунок.

Нарахування та використання бонусів

  1. Нарахування бонусів на Бонусний рахунок за надані медичні послуги здійснюється при кожній оплаті послуг з розрахунку 5% від вартості послуг у гривнях. Нарахування бонусів відбувається за оплату тих послуг, які оплачуються готівкою або банківською картою в касу, за умови наявності (використання) Носія під час оплати.
  2. За раніше нараховані бонуси можна отримати можливість оплатити медичні послуги із розрахунку 1 бонусний бал = 1 гривня платежу. Загальний обсяг платежу бонусами не може бути вище 50% від суми. Залишок оплачується готівкою або банківською картою.
  3. Скористатися нарахованим бонусом можна під час наступного звернення не раніше наступної доби.
  4. Обмін бонусів на гроші не проводиться. В разі повернення коштів із чека, оплаченого як грошима, так і бонусними балами, повертаються тільки грошові кошти. Списані бонуси зараховуються назад на карту.
  5. Бонуси не нараховуються при оплаті медичних послуг:
    • по франшизі;
    • шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
    • при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями медичними програмами, пакетами; послугами, на які врахована будь-яка інша знижка;
    • при наданні послуг на дому;
    • зазначених у Переліку уточнень до програми лояльності Бонусний рахунок за посиланням: https://into-sana.ua/articles/perelik-utochnen-do-programi-loyalnosti-bonusnij/
  6. Оплата послуг бонусами неможлива:
    • при оплаті застрахованим пацієнтом тільки частини вартості послуг (по франшизі);
    • при оплаті медичних послуг шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
    • при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями;
    • при наданні послуг на дому;
    • при оплаті послуг, зазначених у Переліку уточнень до програми лояльності Бонусний рахунок за посиланням: https://into-sana.ua/articles/perelik-utochnen-do-programi-loyalnosti-bonusnij/
    • за відсутності на момент звернення технічної можливості з їх списання.
  7. Одночасне надання знижки на послуги та оплати бонусами неприпустимо (якщо інше не буде вказано окремо). Особа, яка застрахована в Into-Sana і здійснює оплату за медичні послуги, має право самостійно вибрати: скористатися їй Бонусним рахунком, шляхом списання бонусів, або знижкою, право на використання якої у неї є.

Правила користування бонусним рахунком

  1. Скористатися накопиченими на Бонусному рахунку бонусами можуть:
    • безпосередньо Власник рахунку, пред'явивши Носій під час оплати послуг Клініки в касу;
    • третя особа, якій Власник рахунку надав таку можливість шляхом передачі в користування Носія Бонусного рахунку.
  2. Пред'явлення Носія (великої чи малої картки) є обов'язковою умовою для списання та накопичення бонусів. Списання відбувається без додаткової ідентифікації пред'явника, контроль за доступом до Носія залишається за Власником рахунку.
  3. Інформація про суми, сплачені Власником рахунку за лікування в Клініках, що беруть участь у бонусній системі, носить конфіденційний характер і не підлягає розголошенню. Інформація про суми накопичених бонусів зберігається в електронному вигляді в загальній програмі Клініки. Інформацію про всі рухи на Бонусному рахунку (списання, нарахування) направляється Власникові рахунку у вигляді смс на номер мобільного телефону, вказаний Власником під час реєстрації Бонусного рахунку.
  4. На прохання Власника рахунку касир надає інформацію про кількість бонусів на рахунку незалежно від його використання.
  5. Термін дії Бонусного рахунку не обмежений.
  6. У разі втрати Носія Бонусного рахунку (псування, втрати контролю за Носієм), Власник рахунку має можливість замінити Носій. Для цього Власник рахунку повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки і написати заяву про анулювання Бонусного рахунку. Після чого Клієнту створюється новий Бонусний рахунок і видається новий комплект Носіїв, залишок нарахованих раніше бонусів переноситься на новий рахунок. Номер втраченого (зіпсованого) Бонусного рахунку Клієнта видаляється з електронної бази Клініки, використання рахунку блокується.
  7. Власник одного Бонусного рахунку може перенести свої накопичені бонуси на Бонусний рахунок іншого Власника. Для цього Власник, який бажає перенести накопичені бонуси, повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання свого Бонусного рахунку, а також пред'явити Носій, який анулюється, і Носій, на який переносяться бонуси. Після цього цей Бонусний рахунок буде анульовано, і накопичені бонуси будуть перенесені на Бонусний рахунок іншого Власника.
  8. Власник Бонусного рахунку має право вийти з бонусної системи за своїм бажанням. Власник повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання бонусного рахунку. В цьому випадку, номер такого Бонусного рахунку видаляється з електронної бази Клініки. В подальшому нарахування бонусів, а також списання бонусів за таким номером Бонусного рахунку не надаються.
  9. У разі створення та запуску нової бонусної програми та появи нового зразка Носіїв номера Бонусного рахунки від групи компаній Into-Sana, Носій автоматично припиняє свою дію і підлягає обміну на Носій нового зразка. Клініка не несе відповідальності за наслідки втрати Носія Бонусного рахунку. Незнання цих правил не є підставою для пред'явлення будь-яких претензій з боку Власників Бонусного рахунку.
  10. Власник Бонусного рахунку надає Клініці свої персональні дані та погоджується на їх збір, обробку, систематизацію, оновлення, використання та зберігання з метою реалізації програми. Клініка зобов'язується не розголошувати отриману від Власника рахунку інформацію. Не вважається порушенням надання інформації для виконання зобов'язань перед Власником Бонусного рахунку, а також розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовних вимог закону. Власник Бонусного рахунку погоджується на отримання від Клініки інформаційних повідомлень за допомогою смс або електронної пошти, що містять інформацію про бонусну програму, зокрема про статус реєстрації в бонусній програмі, стан Бонусного рахунку тощо.
  11. Адміністрація Клініки залишає за собою право на зміну умов бонусної системи, з попереднім інформуванням Власників Бонусного рахунку про зміну умов дії бонусної системи через інформаційний стенд для Пацієнта або через сайт www.into-sana.ua не пізніше, ніж за 10 днів до введення в дію відповідних змін.