Програма лояльності
У медичних центрах Into-Sana стартувала програма лояльності «Сімейний бонусний рахунок».
Ця програма дозволяє вашій сім'ї спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах Into-Sana. Скористатися бонусами можна для оплати будь-яких послуг під час майбутніх візитів до Into-Sana.
Бонусний рахунок представлений у вигляді пластикових карток (великої та малої) зі штрих-кодом рахунку.
Відкрити бонусний рахунок можуть усі клієнти Into-Sana, звернувшись до сервіс-менеджерів на рецепції.
ПРАВИЛА програми лояльності Into-Sana «Сімейний бонусний рахунок»
Програма лояльності дозволяє вашій родині спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах Into-Sana. Накопичені бонуси ви зможете використовувати для оплати до 50% вартості медичних послуг Into-Sana.
Бонусний рахунок представлений у вигляді пластикових карток (великої та малої) на кожній з яких розміщений штрих-код рахунку.
Відкрити бонусний рахунок можуть усі клієнти Into-Sana, звернувшись до сервіс-менеджерів на рецепції.
Основні визначення
Клініка – всі медичні центри групи компаній Into-Sana.
Бонусний рахунок – це обліковий запис у системі, в якому фіксується рух бонусів, нарахованих Власнику рахунку відповідно до правил.
Носій – пластикові картки (велика та мала) зі штрих-кодом із номером бонусного рахунку.
Бонуси – накопичення Власника рахунку за здійснену оплату отриманих медичних послуг на будь-яку суму в будь-якому структурному підрозділі Клініки з метою подальшого використання.
Власник бонусного рахунку – особа, на яку первинно оформлений Бонусний рахунок.
Нарахування та використання бонусів
- Нарахування бонусів на Бонусний рахунок за надані медичні послуги здійснюється при кожній оплаті послуг з розрахунку 5% від вартості послуг у гривнях. Нарахування бонусів відбувається за оплату тих послуг, які оплачуються готівкою або банківською картою в касу, за умови наявності (використання) Носія під час оплати.
- За раніше нараховані бонуси можна отримати можливість оплатити медичні послуги із розрахунку 1 бонусний бал = 1 гривня платежу. Загальний обсяг платежу бонусами не може бути вище 50% від суми. Залишок оплачується готівкою або банківською картою.
- Скористатися нарахованим бонусом можна під час наступного звернення не раніше наступної доби.
- Обмін бонусів на гроші не проводиться. В разі повернення коштів із чека, оплаченого як грошима, так і бонусними балами, повертаються тільки грошові кошти. Списані бонуси зараховуються назад на карту.
- Бонуси не нараховуються при оплаті медичних послуг:
- по франшизі;
- шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
- при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями медичними програмами, пакетами; послугами, на які врахована будь-яка інша знижка;
- при наданні послуг на дому;
- зазначених у Переліку уточнень до програми лояльності Бонусний рахунок за посиланням: https://into-sana.ua/articles/perelik-utochnen-do-programi-loyalnosti-bonusnij/
- Оплата послуг бонусами неможлива:
- при оплаті застрахованим пацієнтом тільки частини вартості послуг (по франшизі);
- при оплаті медичних послуг шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
- при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями;
- при наданні послуг на дому;
- при оплаті послуг, зазначених у Переліку уточнень до програми лояльності Бонусний рахунок за посиланням: https://into-sana.ua/articles/perelik-utochnen-do-programi-loyalnosti-bonusnij/
- за відсутності на момент звернення технічної можливості з їх списання.
- Одночасне надання знижки на послуги та оплати бонусами неприпустимо (якщо інше не буде вказано окремо). Особа, яка застрахована в Into-Sana і здійснює оплату за медичні послуги, має право самостійно вибрати: скористатися їй Бонусним рахунком, шляхом списання бонусів, або знижкою, право на використання якої у неї є.
Правила користування бонусним рахунком
- Скористатися накопиченими на Бонусному рахунку бонусами можуть:
- безпосередньо Власник рахунку, пред'явивши Носій під час оплати послуг Клініки в касу;
- третя особа, якій Власник рахунку надав таку можливість шляхом передачі в користування Носія Бонусного рахунку.
- Пред'явлення Носія (великої чи малої картки) є обов'язковою умовою для списання та накопичення бонусів. Списання відбувається без додаткової ідентифікації пред'явника, контроль за доступом до Носія залишається за Власником рахунку.
- Інформація про суми, сплачені Власником рахунку за лікування в Клініках, що беруть участь у бонусній системі, носить конфіденційний характер і не підлягає розголошенню. Інформація про суми накопичених бонусів зберігається в електронному вигляді в загальній програмі Клініки. Інформацію про всі рухи на Бонусному рахунку (списання, нарахування) направляється Власникові рахунку у вигляді смс на номер мобільного телефону, вказаний Власником під час реєстрації Бонусного рахунку.
- На прохання Власника рахунку касир надає інформацію про кількість бонусів на рахунку незалежно від його використання.
- Термін дії Бонусного рахунку не обмежений.
- У разі втрати Носія Бонусного рахунку (псування, втрати контролю за Носієм), Власник рахунку має можливість замінити Носій. Для цього Власник рахунку повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки і написати заяву про анулювання Бонусного рахунку. Після чого Клієнту створюється новий Бонусний рахунок і видається новий комплект Носіїв, залишок нарахованих раніше бонусів переноситься на новий рахунок. Номер втраченого (зіпсованого) Бонусного рахунку Клієнта видаляється з електронної бази Клініки, використання рахунку блокується.
- Власник одного Бонусного рахунку може перенести свої накопичені бонуси на Бонусний рахунок іншого Власника. Для цього Власник, який бажає перенести накопичені бонуси, повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання свого Бонусного рахунку, а також пред'явити Носій, який анулюється, і Носій, на який переносяться бонуси. Після цього цей Бонусний рахунок буде анульовано, і накопичені бонуси будуть перенесені на Бонусний рахунок іншого Власника.
- Власник Бонусного рахунку має право вийти з бонусної системи за своїм бажанням. Власник повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання бонусного рахунку. В цьому випадку, номер такого Бонусного рахунку видаляється з електронної бази Клініки. В подальшому нарахування бонусів, а також списання бонусів за таким номером Бонусного рахунку не надаються.
- У разі створення та запуску нової бонусної програми та появи нового зразка Носіїв номера Бонусного рахунки від групи компаній Into-Sana, Носій автоматично припиняє свою дію і підлягає обміну на Носій нового зразка. Клініка не несе відповідальності за наслідки втрати Носія Бонусного рахунку. Незнання цих правил не є підставою для пред'явлення будь-яких претензій з боку Власників Бонусного рахунку.
- Власник Бонусного рахунку надає Клініці свої персональні дані та погоджується на їх збір, обробку, систематизацію, оновлення, використання та зберігання з метою реалізації програми. Клініка зобов'язується не розголошувати отриману від Власника рахунку інформацію. Не вважається порушенням надання інформації для виконання зобов'язань перед Власником Бонусного рахунку, а також розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовних вимог закону. Власник Бонусного рахунку погоджується на отримання від Клініки інформаційних повідомлень за допомогою смс або електронної пошти, що містять інформацію про бонусну програму, зокрема про статус реєстрації в бонусній програмі, стан Бонусного рахунку тощо.
- Адміністрація Клініки залишає за собою право на зміну умов бонусної системи, з попереднім інформуванням Власників Бонусного рахунку про зміну умов дії бонусної системи через інформаційний стенд для Пацієнта або через сайт www.into-sana.ua не пізніше, ніж за 10 днів до введення в дію відповідних змін.