Контакт-центр: +38 (044) 393-00-00 +38 (0482) 307-500
Швидка допомога (Одеса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

Дистанційна консультація. Рекомендації

Дякуємо, що обрали дистанційну консультацію в Into-Sana. Будь ласка, ознайомтеся з інструкцією.

Як відбувається дистанційна консультація? 

Консультації відбуваються прямо у браузері, нічого встановлювати або реєструватись не потрібно. 

Як підключитись до консультації?

Ви можете підключитись до консультації, натиснувши в електронному листі «Розпочати консультацію».


Як перевірити чи працює зв’язок у мене на пристрої? 

До початку консультації, будь ласка, перевірте якість зв’язку та налаштування камери й мікрофону. Для цього за 15-10 хвилин до запланованого часу натисніть “Розпочати консультацію” та перейдіть на вкладку «Тест» 


Слідуйте за вказівками на екрані.Якщо все добре, натисніть «Закрити». 


Як спілкуватись з лікарем: у відео чи аудіо форматі? 

Лікар завжди користується відео зв’язком. Ви можете теж приєднатись у форматі відео. Якщо з певних причин бажаєте спілкуватись лише аудіо — така можливість існує під час зв’язку. Будь ласка, попередьте лікаря на початку розмови, і обговоріть чи аудіо-режиму буде достатньо для якісної та повної консультації. 

Як передати лікарю результати моїх досліджень?

Можна надіслати заздалегідь результати на пошту info@into-sana.ua Вкажіть інформацію (ПІБ, номер телефону), і сервіс-менеджери контакт центру прикріплять інформацію у вашу електронну медичну карту. 

Також у процесі консультації можна передати результати аналізів та обстежень прямо у чаті. Для того щоб завантажити документ, у вкладці Documents / Документи натисніть Завантажити (цифра 2, як на зображенні нижче).


Як отримати результати дистанційної консультації?

Лікар заповнить медичну документацію у електронному форматі. Після цього висновки та рекомендації можна отримати через онлайн кабінет: https://my.into-sana.ua/

Що робити, якщо щось пішло не так?

Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами 0482307500, 0443930000 або напишіть у Messenger: https://www.messenger.com/t/intosana

Чому консультація не проводиться у популярних месенджерах?

Щодо медичної інформації діють суворі вимоги законодавства, яких ми дотримуємось. Тому факт звертання та обмін інформацією здійснюється тільки через сервіси, які відповідають таким вимогам. 

Також, дистанційна консультація лікаря — це послуга, яку лікар виконує у робочий час, і своєму кабінеті й обов'язково документує це у електронних медичних записах пацієнта. Так ми забезпечуємо належні умови для дистанційних консультацій.

Дякуємо, що обрали Into-Sana.


Відгуки про лікарів