Дистанційна консультація. Рекомендації
Дякуємо, що обрали дистанційну консультацію в Into-Sana. Будь ласка, ознайомтеся з інструкцією.
Як відбувається дистанційна консультація?
Консультації відбуваються прямо у браузері, нічого встановлювати або реєструватись не потрібно.
Як підключитись до консультації?
Ви можете підключитись до консультації, натиснувши в електронному листі «Розпочати консультацію».
Як перевірити чи працює зв’язок у мене на пристрої?
До початку консультації, будь ласка, перевірте якість зв’язку та налаштування камери й мікрофону. Для цього за 15-10 хвилин до запланованого часу натисніть “Розпочати консультацію” та перейдіть на вкладку «Тест»
Слідуйте за вказівками на екрані.Якщо все добре, натисніть «Закрити».
Як спілкуватись з лікарем: у відео чи аудіо форматі?
Лікар завжди користується відео зв’язком. Ви можете теж приєднатись у форматі відео. Якщо з певних причин бажаєте спілкуватись лише аудіо — така можливість існує під час зв’язку. Будь ласка, попередьте лікаря на початку розмови, і обговоріть чи аудіо-режиму буде достатньо для якісної та повної консультації.
Як передати лікарю результати моїх досліджень?
Можна надіслати заздалегідь результати на пошту info@into-sana.ua Вкажіть інформацію (ПІБ, номер телефону), і сервіс-менеджери контакт центру прикріплять інформацію у вашу електронну медичну карту.
Також у процесі консультації можна передати результати аналізів та обстежень прямо у чаті. Для того щоб завантажити документ, у вкладці Documents / Документи натисніть Завантажити (цифра 2, як на зображенні нижче).
Як отримати результати дистанційної консультації?
Лікар заповнить медичну документацію у електронному форматі. Після цього висновки та рекомендації можна отримати через онлайн кабінет: https://my.into-sana.ua/
Що робити, якщо щось пішло не так?
Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами 0482307500, 0443930000 або напишіть у Messenger: https://www.messenger.com/t/intosana
Чому консультація не проводиться у популярних месенджерах?
Щодо медичної інформації діють суворі вимоги законодавства, яких ми дотримуємось. Тому факт звертання та обмін інформацією здійснюється тільки через сервіси, які відповідають таким вимогам.
Також, дистанційна консультація лікаря — це послуга, яку лікар виконує у робочий час, і своєму кабінеті й обов'язково документує це у електронних медичних записах пацієнта. Так ми забезпечуємо належні умови для дистанційних консультацій.
Дякуємо, що обрали Into-Sana.