П'ятирічка на «п'ятірку»: медичні центри Into-Sana відзначили перший ювілей
З моменту відкриття в 2009 році клієнтами київських клінік Into-Sana стало майже 100 000 осіб. Протягом усіх п'яти років співробітники клінік приділяли особливу увагу якості обслуговування клієнтів, що не залишилося непоміченим. У контрольних вимірах рівня якості обслуговування більшість клієнтів відзначають професіоналізм лікарів і високий рівень сервісу, високо оцінюючи роботу Into-Sana.
Медичні центри Into-Sana були відкриті в лютому 2009 року: першою почала працювати клініка поруч зі станцією метро «Лівобережна», а через тиждень відкрила свої двері клініка неподалік від станції метро «Осокорки». У Into-Sana надаються всі основні поліклінічні послуги, при цьому в центрах немає черг та інших незручностей, звичних для державних медичних установ. Головний постулат, якого дотримуються всі лікарі клініки - ніяких зайвих призначень медикаментів та обстежень, тільки необхідний мінімум.
Працювати за таким підходом, за словами лікарів, зручно і приємно. Лікарі можуть сконцентруватися на лікуванні пацієнтів, також не турбуючись про матеріально-технічне забезпечення або щодо необхідності виконання «планових обсягів». У шостий рік разом з медцентрами перейшли 10 кандидатів медичних наук, 30 лікарів вищої категорії, 30 лікарів першої категорії. Всього в Into-Sana працює 100 лікарів і 30 співробітників середнього та молодшого медперсоналу.
Філософія клініки знайшла відгук і у клієнтів, тому вільних «вікон» у фахівців практично не буває. Крім того, пацієнти постійно беруть участь у процесі контролю якості обслуговування, середній рівень якого не опускається нижче 5,2 бала (за шестибальною шкалою).
«Від імені всіх співробітників дякую нашим клієнтам за п'ять років довіри. Ми радіємо тому, що пацієнти стабільно оцінюють нашу роботу на "п'ять", - відзначає генеральний директор медичних центрів Into-Sana. - Ми будемо продовжувати реалізацію стратегії, яку гідно оцінили наші клієнти, - з акцентом на справедливу вартість послуг і європейський сервіс».
За весь час роботи клінік пацієнтам було надано близько 1 550 000 різних послуг, серед яких як консультації лікарів з 18 медичних напрямків, так і лабораторні послуги. Компанія використовує сучасні технології, щоб забезпечити максимальний комфорт для своїх клієнтів. Відвідувачі отримують SMS- нагадування про запис на прийом, оперативні повідомлення про готовність аналізів на електронну пошту та ін. Сучасне оснащення клінік дає можливість лікарям застосовувати найостанніші і щадні методи діагностики та лікування.