Контакт-центр: +38 (044) 393-00-00 +38 (0482) 307-500
Швидка допомога (Одеса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

Нова програма «Перший візит до лікаря» для клієнтів медичних центрів Into-Sana

11 Тра 2011, 14:42

Правила програми «Перший візит до лікаря» для клієнтів медичних центрів Into-Sana

Перший візит до лікаря пов'язаний для людини з побоюваннями і сумнівами. Адже ми довіряємо лікарям найцінніше - наше здоров'я. Загальноприйнятим підходом при виборі лікаря вважається отримання рекомендацій від знайомих і ознайомлення з відгуками.

Медичні центри Into-Sana вирішили полегшити завдання своїм клієнтам при виборі лікаря. В рамках програми "Перший візит до лікаря" клієнт може оцінити корисність консультації для себе і при незадоволенні нею повернути свої гроші.

Наша компанія орієнтована на постійне вдосконалення рівня якості обслуговування клієнтів. Ми дуже цінуємо Вашу думку щодо результатів нашої роботи. Ваші відгуки ми маємо намір використати для побудови ідеальної клініки для Вас.

Умови участі в програмі:

  1. Ця програма поширюється тільки на консультативні послуги.
  2. Для участі в програмі клієнт повинен заявити про своє незадоволення наданою послугою на рецепції до розрахунку.
  3. Право відмови надається тільки на першу в історії пацієнта консультацію у конкретного лікаря. Повторне звернення до одного і тому ж лікаря розцінюється нами як задоволеність роботою цього лікаря.
  4. Клієнт не може брати участь в програмі у разі невиконання вимог до підготовки до прийому:
    • при запізненні на прийом;
    • при недотриманні інструкцій по підготовці до процедур і маніпуляцій.

В подібних випадках лікар не може гарантувати надання якісної консультації.

  1. Право відмови не надається в ситуаціях, коли причиною є:
    • неспівпадання діагнозу з раніше поставленим або очікуваним клієнтом;
    • незгода пацієнта з призначеним обстеженням, лікуванням і іншими рекомендаціями лікаря.

В цих ситуаціях питання повернення грошей розглядається комісією за допомогою організації консиліуму.

Для цього необхідно написати заяву з претензією на ім'я головного лікаря медичного центру. Впродовж двох тижнів керівництво компанії гарантує надання результатів розбору і ухвалення рішення про повернення грошових коштів. Альтернативним рішенням в подібній ситуації може бути також безкоштовна консультація провідного фахівця медичного центру.

Пошук істини і оптимального рішення медичної проблеми клієнта є нашим головним завданням.

  1. Обов'язковою умовою є заповнення анкети з детальним описом причини відмови від оплати і відповідями на уточнювальні питання за якістю організації і надання послуги.
  2. На підставі заповненої анкети вартість консультації буде понижена до 1 грн., цю суму необхідно сплатити в касу.
  3. При відмові від оплати консультативне укладення залишається в медичному центрі.
  4. При отриманні відмови від оплати третьої консультації від одного клієнта адміністрація залишає за собою право відмінити правила цієї програми по відношенню до конкретної людини. В цьому випадку робиться розгляд рекламації комісією з подальшим ухваленням рішення про повернення грошових коштів впродовж двох тижнів.