Контакт-центр: +38 (044) 393-00-00 +38 (0482) 307-500
Скорая помощь (Одесса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

Расширение границ: Into-Sana в столице.

25 Апр 2016, 16:40

УСЕНКО Галина Віталіівна – Генеральний директор Into-Sana

З розширенням Into-Sana і відкриттям у Києві генеральний директор компанії Галина Віталіївна Усенко розкриває найближчі плани розвитку компанії, перспективи росту і побудови команди.

ЧОМУ ВИРІШИЛИ САМЕ ЗАРАЗ ВИХОДИТИ НА КИЇВСЬКИИ РИНОК?

Розвиток Into-Sana поза межами Одеси був запланований з часу придбання компанії американським інвестиційним фондом Siguler Guff & Company в 2012 році. Але на останні роки припали сумні й тяжкі події в нашій країні. Війна, економічна нестабільність, девальвація національної валюти аж ніяк не мотивували західних інвесторів реалізовувати заплановане. Ми використали цю зупинку, щоби покращити компанію, змінити систему їі управління.

За цей час ми не тільки втримали позиції, але й розвивалися в Одеському регіоні. Відкрили новий медичний центр. Він надає амбулаторні послуги дорослим і дітям за нижчими цінами, аніж у першому центрі - лікарні на вулиці Варненській, 2. Поміняли на найсучасніше більшість діагностичного обладнання. Впровадили нову інформаційну систему. Вона об'єднала всі етапи надання медичної допомоги, створила умови для підвищення якості послуг пацієнтам.

Суттєво побільшало людей, що довірили нам своє здоров'я. Ми дуже старалися, покращували якість послуг Into-Sana. До того ж за останній рік побільшало українців, котрі надають перевагу приватній медицині. Бо в державному медичному секторі фінансове становище важке, страждає інколи ставлення до пацієнта, і при тому не можна вважати медицину в нашій країні безоплатною. Ціни на деякі види лікування (наприклад, хірургічного) в приватних клініках зрівнялися із рівнем неофіційних винагород в державних лікарнях.

Дефіцит ресурсів - консультаційних кабінетів, палат - це найголовніша проблема, яку ми майже постійно вирішуємо. Зріс попит, відносно стабілізувалася ситуація в країні- це й дозволило інвесторам вирішити, що Into-Sana час знову розвиватися. Купівля клініки Медісвіт - лише перший крок розвитку. Може крок і невеликий (клініка Медісвіт суттєво менша за клініку Into-Sana в Одесі), але я дуже сподіваюся: це лише початок.

ЧОМУ ОБРАЛИ САМЕ КИІВСЬКУ КЛІНІКУ «МЕДІСВІТ»?

Західний інвестор, коли обирає компанію для інвестування, керується дуже принциповим для себе критерієм - прозорістю бізнесу. В першу чергу – відсутність двох систем обліку (офіційної і «чорної» бухгалтерій). Важливим є також зрозумілість процесів, керуючої команди, факторів успіху, незалежність від адмінресурсів та різних схем. Інвестор хоче отримати конкурентний бізнес для його подальшого розвитку. Тому, чим прозоріша система, тим більше шансів, що компанія зацікавить інвесторів. Більшість приватних клінік в Україні не відповідає цим вимогам. А от клініка Медісвіт підійшла за усіма критеріями.

На мою думку, клініка Медісвіт не тільки прозора, але й дуже зрозуміла. Я була в команді, котра створювала цей проект. Впродовж трьох років, перед роботою в Into-Sana, я працювала в Медісвіті генеральним директором. Для мене це більше, ніж клініка в Києві, для мене це - родина. За час моєї роботи в Одесі клініка Into-Sana теж стала для мене великою сім'єю. Тому поєднання цих клінік – це ніби тепер усі вдома.

Звичайно, моє глибоке знайомство з компанією Медісвіт не варто розглядати як причину, по якій вибір інвестора пав саме на цю компанію. Головне - наша команда була впевнена, що «скелетів у шафах» Медісвіту нема. Однакові цінності, схожі цілі компаній Медісвіт і Into-Sana сприяли швидкому об'єднанню клінік в єдину мережу Into-Sana.

ЯКІ ПЕРЕВАГИ ОТРИМАЮТЬ КЛІЄНТИ КЛІНІК В КИЄВІ ТА ОДЕСІ?

Інвестиції- завжди розвиток. Приєднання центрів Медісвіт до найбільшої в Україні приватної клініки призведе до розвитку - оновлення матеріально-технічної бази, впровадження навчальних програм для персоналу, відкриття нових клінік у Києві. Клієнти київських клінік не втратять нічого цінного для них. Водночас отримають додаткові послуги, технології та більше географічне покриття. До того ж, для них стане доступним лікування в Одесі. Багато киян відвідують Одесу в справах або для відпочинку. Деякі наші можливості лікування більш конкурентні за співвідношенням ціни та якості, ніж аналоги в Києві. І ми готові робити нашим клієнтами спеціальні пропозиції.

Що стосується переваг для одеситів, то вони зможуть отримати медичну допомогу в Києві за єдиними стандартами під час свого перебування там. Поки що - тільки амбулаторну допомогу. Але попереду суттєве збільшення цих можливостей.

ЧИ ПЛАНУЄТЬСЯ ЄДИНА ЦІНОВА ПОЛІТИКА, ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ОБОХ МІСТ?

Ціни в наших поліклініках в Києві та Одесі вже зараз знаходяться на одному рівні. В найближчий час плануємо запровадити єдиний прайс. Існуючі в клініках системи лояльності дійсні в обох містах. Киянин отримає знижку в Одесі, а одесит - у Києві. До кінця року напевне введемо єдину систему лояльності.

ЧИ БУДЕ INTO-SANA РОЗВИВАТИ В КИЄВІ СВОЇ СТРАХОВІ ПРОГРАМИ? ЯКЩО ТАК, ТО НА ЯКІ САМЕ ПАКЕТИ ОЧІКУВАТИ КИЯНАМ?

В найближчий час плануємо провести тестовий продаж страхових продуктів у Києві. Поки що мова виключно про програму «Поліклініка» (в Одесі є ще програми «Швидка медична допомога», «Стаціонар», «Невідкладна діагностика», «Страхування від інфаркту»). Буде зацікавленість киян - може, збільшимо кількість програм.

Наші програми страхування відрізняються від стандартного ДМС (добровільного медичного страхування). Вони доступніші для фізичних осіб (більшість страхових компаній працюють на ринку виключно із корпоративними клієнтами, аби знизити ризики). Наші страховки дозволяють доволі гнучко формувати програму, що потрібна конкретній родині. Але водночас вони дещо обмеженіші порівняно із класичними ДМС-програмами (відсутнє покриття по стоматології, по забезпеченню медикаментами для прийому вдома).

Розвиток наших програм страхування в Одесі дозволяє сподіватися: киянам вони теж сподобаються. Вихід на київський ринок - це наступна сходинка розвитку Into-Sana в Україні. Безперечно, це висока сходинка, бо важко претендувати на лідерство в столиці. Але з часом ми станемо в Києві найкращими, я впевнена! І за якийсь час я говоритиму: «Відтепер ми - в Харкові, Дніпропетровську і ЛьвовіІ».