Контакт-центр: +38 (044) 393-00-00 +38 (0482) 307-500
Швидка допомога (Одеса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

Програма лояльності

У медичних центрах Into-Sana стартувала програма лояльності «Сімейний бонусний рахунок».

Ця програма дозволяє вашій сім'ї спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах Into-Sana. Скористатися бонусами можна для оплати будь-яких послуг під час майбутніх візитів до Into-Sana.

Бонусний рахунок представлений у вигляді пластикових карток (великої та малої) зі штрих-кодом рахунку.

Відкрити бонусний рахунок можуть усі клієнти Into-Sana, звернувшись до сервіс-менеджерів на рецепції.

ПРАВИЛА програми лояльності Into-Sana «Сімейний бонусний рахунок»

Ця програма дозволяє вашій сім'ї спільно накопичувати бонуси в розмірі 5% від вартості отриманих послуг у медичних центрах INTO-SANA. Скористатися бонусами можна для оплати будь-яких послуг під час майбутніх візитів до INTO-SANA.

Бонусний рахунок представлений у вигляді електронної або пластикової карти зі штрих-кодом.

Відкрити бонусний рахунок можливо після отримання будь-якої первинної медичної послуги на будь-яку суму у мережі медичних центрів INTO-SANA.

Для активації бонусного рахунку необхідно зареєструватись у телеграм-боті https://t.me/Intosana_client_bot та обрати розділ Бонуси, вказати власника рахунку і номер бонусного рахунку автоматично сформується. Або, у разі відмови від телеграм-боту, заповнити анкету Власника бонусного рахунку у клініці, данні якої Адміністратор вносить до інформаційної системи і генерує номер бонусного рахунку.

Видача бонусного рахунку Клієнту проводиться за його бажанням на безоплатній основі.

Основні визначення

Клініка – всі медичні центри групи компаній INTO-SANA.

Бонусний рахунок – це обліковий запис у системі, в якому фіксується рух бонусів, нарахованих Власнику рахунку відповідно до правил.

Носій – електронна або пластикова карта. Електронна картка генерується і зберігається в телеграм-боті INTO-SANA https://t.me/Intosana_client_bot

Бонуси – накопичення Власника рахунку за здійснену оплату отриманих медичних послуг на будь-яку суму в будь-якому структурному підрозділі Клініки з метою подальшого використання.

Власник бонусного рахунку – особа, на яку первинно оформлений Бонусний рахунок.

Скористатися накопиченими бонусами можна наступним чином:  

  • Пред'явити Носій з номером бонусного рахунку у момент сплати наданих медичних послуг. Списання приходить без додаткової ідентифікації пред'явника. Контроль за доступом до носія залишається за Власником рахунку;
  • Якщо у момент сплати медичних послуг у Власника рахунку відсутній Носій, Платнику необхідно назвати номер телефону Власника бонусного рахунку, у такому випадку Власнику бонусного рахунку буде відправлений код підтвердження, який Платник повинен озвучити касиру.

Нарахування та використання бонусів

Нарахування бонусів на Бонусний рахунок за надані медичні послуги здійснюється при кожній оплаті послуг з розрахунку 5% від вартості послуг у гривнях. Нарахування бонусів відбувається за оплату тих послуг, які оплачуються готівкою або банківською картою в касі Клініки, за умови наявності (використання) Носія з можливістю ідентифікації та сканування касиром номеру бонусного рахунку у момент оплати. Або за номером мобільного телефону тримача рахунку, до якого прив'язаний бонусний рахунок. У разі, якщо оплата частково проводиться раніше нарахованими бонусами, нові бонуси нараховуються лише на залишок вартості послуг сплачених грошовими коштами.

  • сплачуються безготівковими коштами на офіційному сайті Клініки, при оплаті он-лайн, шляхом введення номеру бонусного рахунку у відповідне вікно;
  • сплачуються безготівковими коштами через термінал каси самообслуговування, який встановлений у холі Клініки.

За раніше нараховані бонуси можна отримати можливість оплатити медичні послуги із розрахунку 1 бонусний бал = 1 гривня платежу. Загальний обсяг платежу бонусами не може бути вище 50% від суми. Залишок оплачується готівкою або банківською картою.

Скористатися нарахованим бонусом можна під час наступного звернення не раніше наступної доби.

Обмін бонусів на гроші не проводиться. В разі повернення коштів із чека, оплаченого як грошима, так і бонусними балами, повертаються тільки грошові кошти. Списані бонуси зараховуються назад на карту.

Бонуси не нараховуються при оплаті медичних послуг:

  • за франшизою;
  • шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
  • при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями медичними програмами, пакетами;
  • послугами, на які врахована будь-яка інша знижка;
  • при наданні послуг на дому;
  • зазначених у прейскуранті спеціальним знаком (***), перелік медичних послуг та медичних програм регулюється окремим наказом.

Оплата послуг бонусами неможлива:

  • при оплаті застрахованим пацієнтом тільки частини вартості послуг (по франшизі);
  • при оплаті медичних послуг шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Клініки;
  • при обслуговуванні за спеціальними пропозиціями і акціями;
  • при наданні послуг на дому;
  • при оплаті послуг зазначених у прейскуранті спеціальним знаком (***), перелік медичних послуг та медичних програм регулюється окремим наказом;
  • за відсутності на момент звернення технічної можливості з їх списання;
  • при одночасному виконанні усіх нижчеперелічених умов: відсутності носія/за неможливості назвати  № телефону Власника бонусного рахунку/за неможливості надати касиру код-підтвердження, який буде направлений на номер телефону Власника бонусного рахунку.
  • одночасне надання знижки на послуги та оплати бонусами неприпустимо (якщо інше не буде вказано окремо). Особа, яка застрахована в INTO-SANA і здійснює оплату за медичні послуги, має право самостійно вибрати: скористатися їй Бонусним рахунком, шляхом списання бонусів, або знижкою, право на використання якої у неї є.

Правила користування бонусним рахунком

  • Скористатися накопиченими на Бонусному рахунку бонусами можуть:
    • безпосередньо Власник рахунку, пред'явивши Носій під час оплати послуг Клініки в касу;
    • третя особа, якій Власник рахунку надав таку можливість шляхом передачі в користування Носія Бонусного рахунку.
  • Інформація про суми, сплачені Власником рахунку за лікування в Клініках, що беруть участь у бонусній системі, носить конфіденційний характер і не підлягає розголошенню.
  • Інформація про суми накопичених бонусів зберігається в електронному вигляді в загальній програмі Клініки. Інформацію про всі рухи на Бонусному рахунку (списання, нарахування) направляється Власникові рахунку повідомленням в телеграм-бот чи у вигляді смс на номер мобільного телефону, вказаний Власником під час реєстрації Бонусного рахунку, за винятком сум списаних бонусів у результаті завершення їх терміну дії.
  • Термін дії нарахованих Бонусів складає 1 рік від дати нарахування. Після завершення терміну дії бонуси будуть списані.
  • У разі втрати фізичного носія Бонусного рахунку (псування, втрати контролю за носієм), Власник рахунку може отримати електронну версію носія через реєстрацію у телеграм-боті. У разі відмови - замінити носій. Для цього Власник рахунку повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки і написати заяву про анулювання Бонусного рахунку. Після чого Клієнту створюється новий Бонусний рахунок і видається новий комплект Носіїв, залишок нарахованих раніше бонусів переноситься на новий рахунок. Номер втраченого (зіпсованого) Бонусного рахунку Клієнта видаляється з електронної бази Клініки, використання рахунку блокується.
  • Власник одного Бонусного рахунку може перенести свої накопичені бонуси на Бонусний рахунок іншого Власника. Для цього Власник, який бажає перенести накопичені бонуси, повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання свого Бонусного рахунку, а також пред'явити Носій, який анулюється, і Носій, на який переносяться бонуси. Після цього цей Бонусний рахунок буде анульовано, і накопичені бонуси будуть перенесені на Бонусний рахунок іншого Власника.
  • Власник Бонусного рахунку має право вийти з бонусної системи за своїм бажанням. Власник повинен повідомити про це сервіс-менеджерам Клініки, написати заяву про анулювання бонусного рахунку. В цьому випадку, номер такого Бонусного рахунку видаляється з електронної бази Клініки. В подальшому нарахування бонусів, а також списання бонусів за таким номером Бонусного рахунку не надаються.
  • Клініка не несе відповідальності за наслідки втрати Носія Бонусного рахунку. Незнання цих правил не є підставою для пред'явлення будь-яких претензій з боку Власників Бонусного рахунку.
  • Власник Бонусного рахунку надає Клініці свої персональні дані та погоджується на їх збір, обробку, систематизацію, оновлення, використання та зберігання з метою реалізації програми. Клініка зобов'язується не розголошувати отриману від Власника рахунку інформацію. Не вважається порушенням надання інформації для виконання зобов'язань перед Власником Бонусного рахунку, а також розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовних вимог закону.
  • Власник Бонусного рахунку погоджується на отримання від Клініки інформаційних повідомлень, що містять інформацію про бонусну програму, зокрема про статус реєстрації в бонусній програмі, стан Бонусного рахунку тощо за допомогою смс, телеграм-боту, електронної пошти чи будь-якого іншого каналу зв'язку.
  • Залишки за бонусними рахунками Власник бонусного рахунку може дізнатися через телеграм-бот або на прохання Власника бонусного рахунку таку інформацію може надати касир.
  • Адміністрація Клініки залишає за собою право на зміну умов бонусної системи, з попереднім інформуванням Власників Бонусного рахунку про зміну умов дії бонусної системи через інформаційний стенд для Пацієнта або через сайт www.into-sana.ua не пізніше, ніж за 10 днів до введення в дію відповідних змін.

Правила та умови Подарункового бонусного рахунку

  • Порядок створення та використання Подарункового бонусного рахунку:
  • Носій подарункового бонусного рахунку може бути тільки в електронному вигляді. 
  • Сума бонусів, яка може бути перерахована, складає від 1 гривні до максимального залишку на бонусному рахунку Власника
  • Власника бонусного рахунку може передати раніше накоплені бонуси Третім особам шляхом створення Подарункового бонусного рахунку за допомогою телеграм-бота
    1. Подарунковий бонусний рахунок створюється без заповнення Анкети Власника бонусного рахунку;
    2. Подарунковий бонусний рахунок не прив'язаний до номеру телефону Власника;
    3. Використання бонусного рахунку можливе лише при наявності фото носія;
    4. Правила використання бонусів на Подарунковому рахунку відповідають загальним правилам використання Бонусного рахунку.
  • Подарунковий бонусний рахунок може бути прив'язаний до власного бонусного рахунку:
    • Через відповідні дії у телеграм-боті. У такому випадку рахунки об'єднуються та Подарунковий бонусний рахунок перестає бути активним. Якщо у Власника немає Бонусного рахунку, тоді Подарунковий бонусний рахунок стає основним Бонусним рахунком.
    • Через звернення до адміністратора Клініки на об’єднання бонусних рахунків.
    • Використання бонусного рахунку можливе лише при наявності фото носія
    • Після прив'язки Подарункового бонусного рахунку його можна використовувати без наявності фото носія